Bratara Fitness

joi, 3 martie 2022

Tzanca Uraganu si Andrei Despa - Scoate-ma de la block

 Hai scoate-ma de la block

Tu stii ca esti ai meu foc

Fara tine eu nu mai pot

Mereu te vad peste tot


Fericire fara vis

Daca pozele ar vorbi

Sufletul mi-as linisti

N-as mai plange zi de zi


Te rog dovedeste

Daca ti-e dor de mine

Din cauza ta, eu nu mai am zile


Cum pot sa stai

Un mesaj sa nu dai

Ce inima ai in tine

Da ma tii la block pe mine


Hai scoate-ma de la block

Tu stii ca esti ai meu foc

Fara tine eu nu mai pot

Mereu te vad peste tot


Fericire fara vis

Daca pozele ar vorbi

Sufletul mi-as linisti

N-as mai plange zi de zi


Un cont fals am creat

Sa te urmaresc

Chiar si de acolo imediat m-ai sters

Gandeste-te de a avea liniste

Lasa-ma macar te rog sa iti vad postarile


Hai scoate-ma de la block

Tu stii ca esti ai meu foc

Fara tine eu nu mai pot

Mereu te vad peste tot


Fericire fara vis

Daca pozele ar vorbi

Sufletul mi-as linisti

N-as mai plange zi de zi

Cercei