Bratara Fitness

marți, 8 martie 2016

Mircea Eremia - Dragostea doare Versuri - Lyrics

Vad cum stai si ma privesti
Nu-mi spui nimic, nu mai vorbesti
Sau poate nu ma mai iubesti
Poate de vina sunt eu, ca nu stiu ce gandesti tu

Poate te-ai razgandit
Poate nu sunt ce ti-ai dorit
Nu, nu mai stiu ce vrei, oricum
Poate de vina sunt eu sau de vina esti tu

Ar mai fi multe de spus
M-ai iubit, dar nu de-ajuns

Iubirea poate sa doara
Cand devine o povara
Acum am inima goala
Ai plecat, nu ti-a pasat

Ai plecat, nu ti-a pasat..

Ai plecat, nu ti-a pasat
Tu nici macar n-ai incercat
N-ai incercat sa vezi in viitor
Cate planuri ne faceam, intinsi pe covor

Departe, in noapte
Amandoi, pierduti in mangaieri si soapte
Mangaieri si soapte
Le-ai uitat pe toate

Ar mai fi multe de spus
M-ai iubit, dar nu de ajuns

Iubirea poate sa doara
Cand devine o povara
Acum am inima goala
Ai plecat, nu ti-a pasat

Ar mai fi multe de spus
M-ai iubit, dar nu de ajuns

Iubirea poate sa doara
Cand devine o povara
Acum am inima goala
Ai plecat, nu ti-a pasat

Iubirea poate sa doara
Acum am inima goala
Ai plecat, nu ti-a pasat..
Cercei