Bratara Fitness

vineri, 18 martie 2016

Irina Lepa si Dani Printul Banatului - De azi ne despartim de tot Versuri

Irina Lepa si Dani Printul Banatului - De azi ne despartim de tot


Ai devenit un om rau
Pe zi ce trece, imi faci mult rau
Nu stiu ce e in mintea ta
De ma ranesti, iubirea mea

Acum am inteles tot
Cum plangi, nu vreau sa te mai vad
Eu zi de zi iti fac rau
Tu ma iubesti, ma ierti mereu

Mi-e greu cand te ranesc
Fara sa vreau, gresesc
Poate ca nu m-am maturizat

Asculta-ma, ce-ti spun
Cauta-ti un alt drum
Iubirea noastra s-a terminat

De azi ne despartim de tot
Daca-mi ceri sa ma-ntorc, nu pot
Din inima vreau sa te scot
Si-as vrea ca sa te uit de tot, de tot

Nu pot sa cred ca am iubit
Un om care n-a meritat
nu ti-am gresit, chiar m-am dorit
Sa fii fericit ca barbat

Sa te ranesc, nu mi-am dorit
Si niciun rau n-am vrut sa-ti fac
Poate si tu te-ai saturat
Sa te supar, iar sa te-mbac

Blestem destinul meu
Si-l rog pe d-zeu
Sa nu ma lase rani sa-ti fac

Si tot pe el il rog
Din suflet, sa ma ierte
Ca despartirea-i un pacat

De azi ne despartim de tot
Daca-mi ceri sa ma-ntorc, nu pot
Din inima vreau sa te scot
Si-as vrea ca sa te uit de tot, de tot
Cercei