Bratara Fitness

sâmbătă, 13 februarie 2016

Alexandra Cret - Doua inimi impreuna Versuri

Doua inimi impreuna
Pot face lumea mai buna
O privire a fost de-ajuns
La sufletul meu te-a pus

Parc-as fi o zana din povesti
Tu asa de mult ma pretuiesti
Doar pe mine

Toate tu stii sa imi faci pe plac
Nu stiu fara tine ce ma fac
Fara tine

Doua inimi si-un sarut
Pretuiesc pe lume mult
Doua inimi si-o iubire
Asta-nseamna fericire

Parc-as fi o zana din povesti
Tu asa de mult ma pretuiesti
Doar pe mine

Toate tu stii sa imi faci pe plac
Nu stiu fara tine ce ma fac
Fara tine

Eu cu gandurile mele
Pot s-ajung pana la stele
Ca imi dai aripi sa zbor
Si deasupra norilor

Parc-as fi o zana din povesti
Tu asa de mult ma pretuiesti
Doar pe mine

Toate tu stii sa imi faci pe plac
Nu stiu fara tine ce ma fac
Fara tine
Cercei