Bratara Fitness

luni, 9 noiembrie 2015

CRBL feat. Anlora - Plange sufletul meu Versuri

CRBL feat. Anlora - Plange sufletul meu

Am spus plange sufletul meu
Cu lacrimi fierbinti
Si ma doare inima tare
Cand stiu ca ma minti

Am spus arde dragostea mea
Totul e plin de fum
Simt cum cad din picioare
Ma prefac in scrum
Ma prefac in scrum
Ma prefac in scrum
Ma prefac in scrum

Imi aprind o tigara
Pentru alta zi amara
Imi pun si de cafea
Stiu ca amagirea mea
Daca te intorci, va disparea

Si timpul trece-n goana
E ca sarea pe rana
Am ajuns dependent
Esti ca un medicament
Pe care, daca nu il iau la timp
O sa ma doara

Am spus plange sufletul meu
Cu lacrimi fierbinti
Si ma doare inima tare
Cand stiu ca ma minti

Am spus arde dragostea mea
Totul e plin de fum
Simt cum cad din picioare
Ma prefac in scrum
Ma prefac in scrum
Ma prefac in scrum
Ma prefac in scrum

Ai transformat in graba
Din comedie, drama
Mi-ai aruncat in strada
Sufletul ca o prada
Cand iubirea-ti sa o palma
Te poarta-n alta gama

Si timpul trece-n goana
E ca sarea pe rana
Am ajuns dependent
Esti ca un medicament
Pe care, daca nu il iau la timp
O sa ma doara

Am spus plange sufletul meu
Cu lacrimi fierbinti
Si ma doare inima tare
Cand stiu ca ma minti

Am spus arde dragostea mea
Totul e plin de fum
Simt cum cad din picioare
Ma prefac in scrum
Ma prefac in scrum
Ma prefac in scrum
Ma prefac in scrum

Greseli ce ne-au adus doar ploi
Doar tunete stau intre noi
Putem vorbi doar la trecut
Acum prezentul costa mult

Am spus plange sufletul meu
Cu lacrimi fierbinti
Si ma doare inima tare
Cand stiu ca ma minti

Am spus arde dragostea mea
Totul e plin de fum
Simt cum cad din picioare
Ma prefac in scrum
Ma prefac in scrum
Ma prefac in scrum
Ma prefac in scrum
Cercei