Bratara Fitness

sâmbătă, 10 octombrie 2015

Varu Sandel si Lena Miclaus - Doctorita Versuri



Mare lucru s-o-ntamplat
Avem doctorita-n sat
Papusa scoasa din lada

De cand la noi o venit
Barbatii s-o betejit
Pan' la cabinet s-o vada

Am venit cu bucurie
S-o fac bine pe-o Marie
Pe-un bunic ori pe-o matusa

Dz. le deie bine
Nicio femeie nu vine
Numa' barbati am la usa

Doctorita vine
Sa ma faca bine
Ca soarele cand rasare

Eu dau cu placere
Leacuri la durere
La cine zice ca-l doare

Doamna doctor sa vedeti
Am aici vreo 5 baieti
Barbati tineri si-n putere

Un pic peste program sa stati
Si pe ei sa-i consultati
Ca toti au cate-o durere

Bag seama si-s necajta
C-o femeie de-i racita
Singura se oblojeste

Barbatul nimica n-are
Dar se plange-n gura mare
Ca-i racit rau si tuseste

Doctorita vine
Sa ma faca bine
Ca soarele cand rasare

Eu dau cu placere
Leacuri la durere
La cine zice ca-l doare
Cercei