Bratara Fitness

joi, 22 octombrie 2015

Francisca feat. Pacha Man - Lacat la inima Versuri

Francisca feat. Pacha Man - Lacat la inima

Calc pe cioburi de cristal
Spui sa n-o iau personal
Buzele duse de val
Ne mai cearta daca dansam murdar

Ora trece-ntr-un minut
Cand ma prinzi intr-un sarut
Tu ma faci sa vreau mai mult, mai mult

Lacat la inima
M-arunc in iubirea ta
Lacat la inima
Nu vreau pe altcineva

Dragoste pe vreme rea
Ma atingi cu vocea ta
Lacat la inima
M-arunc in iubirea ta

This girl ma pune sa fac
Lucruri ce n-am facut
Da-l aveam in demult in cap
Bla..
Si intra la mine-n pat
Ea vine deghizata, vine sa-si faca de cap
Mi-a pus lacat la inima, m-a pus lacat la pat
Mi-a pus lacat la suflet, zic adio campionat
Acum primul pe lac, deja ma vad in frac
Are planuri mari, da' eu am planuri da plecat

Lacat la inima
M-arunc in iubirea ta
Lacat la inima
Nu vreau pe altcineva

Dragoste pe vreme rea
Ma atingi cu vocea ta
Lacat la inima
M-arunc in iubirea ta
Cercei