Bratara Fitness

joi, 22 octombrie 2015

Cristina Spatar feat. Jon Baiat Bun - Dau bine Versuri

Cristina feat. Jon Baiat Bun - Dau bine

Ai uitat demult
Chipuri din trecut
Acum crezi ca sunt
Doar eu pentru tine

Spui c-ar fi normal
Sa-ti dau tot ce am
Ca sa fim pe val
Si iarna si vara

Ochii tai nu mint
Si-mi place
Ca in lipsa mea
N-ai pace

Simt ca uneori
Iubirea nu e pentru noi

Dau bine langa tine
Zambesti cand toti imi spun ca
Dau bine langa tine
Ai face orice sa
Stau numai langa tine
Din privire nu ma pierzi
Incepi sa realizezi
Ca dau bine langa tine
Dau bine

Stii
Are haz, are tot
Tipla, ceas
Ii scot un zambet deloc fals
Gropita, fita din obraz
Una, alta, sta bine pe bass
E ca sarea-n bucate
Nu-mi tine rabdarea dupa gratii
Nu te las, ai mult haz
Haz, haz azi de necaz fac
Ceva nebun sa te satisfac
Sunt si inger, sunt si drac
Baiat bun, nebun de legat
Cu regina-ti dau sah-mat

Dau bine langa tine
Zambesti cand toti imi spun ca
Dau bine langa tine
Ai face orice sa
Stau numai langa tine
Din privire nu ma pierzi
Incepi sa realizezi
Ca dau bine langa tine
Dau bine

Simt ca uneori iubirea
Nu e pentru noi
Cercei