Bratara Fitness

joi, 29 octombrie 2015

Cocoon Kills - Cashcaval Versuri (feat. Mario V)

Cocoon Kills - Cashcaval

Spune-mi ca tu nu vrei
Spune-mi ca tu nu iei
Spune-mi ca tu nu dai
Nu stim ca tre' sa ai

Bani in sus, bani in jos
Bani in dreapta, bani in stanga
Spui ca nu-i asa, mai vorbim cand n-ai ce manca
Si te rupe munca si te lasa romanca
Si te doboara jungla
Un imprumut, esti pa

Ii numeri pe-ai mei
Aduce ghinion, bre
Bulevarde, strazi, alei
Are fratele idei
Cum sa fac sa-i inmultesc
Sa-i investesc, sa-i cheltuiesc
Sa-i cheltuiesc
Sa-i investesc, sa-i inmultesc
Reply

Mie sincer imi plac ca dracu
Pentru bani - frate cu dracu
Zambetu' mare cat teancu
Magician, viata-i spectacol
Nu astept niciun miracol
Il fac eu sa se-ntample
I-auzi ce-mi bubuie-n tample

Cascaval, cascaval, cascaval, cascaval
Cascaval, cascaval
Sampania sa curga, La multi bani!

Spune-mi ca tu nu vrei
Spune-mi ca tu nu iei
Spune-mi ca tu nu dai
Nu stim ca tre' sa ai
..

Cocoon Kills - Cashcaval Versuri (feat. Mario V)
Cercei