Bratara Fitness

miercuri, 21 octombrie 2015

Bibanu MixXL - Vorbesc urat Versuri

Masina neagra, sapca neagra, fac rap
Stiu ca par mai rau, dar nu sunt de fapt
In ceea ce fac am cheia orasului
Restul sunt prea fini, blajini in fata nasului

Am simtit ca nu prea le incap pe gat
Si acum si pe tv le zic sac-sac
Si nici n-am inceput cu ei
Abia m-am apucat de ei

Nu intelegi ca eu nu vreau medalii?
Fac doar cantecele, eu nu salvez coralii
Eu aduc bass de munte in hip-hop
Am mai mult de doua versuri, n-am cum s-ajung in top

Am oameni cu mine, am oameni ca mine
Doamne mai fine nu vreau de la tine
Pierd timp cu dive, nu le duc in Maldive
Le duc in studio si le dau pe negative

Si stiu ca nu le-ncap pe gat
Vorbesc urat
Despre mine, despre tine si atat

Nu ma poate interesa
Orice vine din gura ta
Ca minte, stii ca minte

E-o linie subtire intre pace si razboi
E o linie subtire si iubirea dintre noi
Las din orgoliu daca-mi dai inapoi
Si mai am ceva in plus eu-s sincer cu voi

Sicer cu ele, dar tot ele te fura
Si ghici ce? Daca nu le crezi te-njura
Educatia cu ratia, pa bunul simt
Ti-as zice tot ce simt dar tu nu simti

Sterge-le emisia sa ne difuzati
Pana isi dau toate blegele emisia
Nici o femeie nu te va iubi ca tu esti Brad Pitt
Insa fostul vad actualul go play tipul

In timpul ce voi nu terminati telenovela
Eu ma plimb pe beat-uri mult ca buzele lu' Ela
De la prea mult praf vrea sa re munta ca ..
Da' am prins-o noi inainte s-o prinda poligraful

Si stiu ca nu le-ncap pe gat
Vorbesc urat
Despre mine, despre tine si atat

Nu ma poate interesa
Orice vine din gura ta
Ca minte, stii ca minte
Cercei